Η γνωμοδότηση σοκ του εκσυγχρονιστή συνταγματολόγου, η κατάρριψη των ισχυρισμών του Γ. Παπακωνσταντίνου από τον ίδιο τον (υπόδικο) Γεωργίου και η ωμή παρέμβαση του Γιούνκερ σε Σαμαρά και Βενιζέλο
12.09.2016
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΚΟΤΤΑΚΗ
Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία, που φωτίζουν ακόμη περισσότερο το έγκλημα της σκόπιμης διόγκωσης του ελλείματος του 2009, αποκαλύπτει η «δημοκρατία». Ο κορυφαίος εκσυγχρονιστής συνταγματολόγος Νίκος Αλιβιζάτος ξεσκεπάζει τον Γεωργίου με γνωμοδότηση-βόμβα αναφορικά με τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που προστέθηκαν στον Τομέα της Γενικής Κυβέρνησης ως ελλειμματικά (ενώ ήταν πλεονασματικά).
Επίσης: Αποκαλύπτουμε έγγραφο του ιδίου του κυρίου Γεωργίου, που διαβίβασε στη Βουλή το 2014 ο τότε υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας σε απάντηση ερώτησης της βουλευτού των ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή για το θέμα της ένταξης ΝΠΙΔ στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης.
Και -ω του θαύματος- ο ίδιος ο πρώην διοικητής της ΕΛ.ΣΤΑΤ. καταρρίπτει τους ισχυρισμούς του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου ότι δήθεν το θέμα της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ανήκει στη δικαιοδοσία του Δικαστηρίου της Ευρωπαικής Ενωσης και ότι το Συμβούλιο Εφετών πρέπει, προτού ασκήσει δίωξη, να απευθύνει προηγουμένως προδικαστικό ερώτημα στις Βρυξέλλες.
Ο ίδιος ο Γεωργίου -στο έγγραφο που αποκαλύπτουμε - παραδέχεται ότι το έργο της ένταξης δημόσιων οργανισμών στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης (προκειμένου να μετρώνται στο έλλειμμα) αποτελεί «εθνική αρμοδιότητα» και κατά τούτο απορρίπτει τις θεωρίες Παπακωνσταντίνου (και άλλων...) ότι λόγο για το σκάνδαλο έχει το Δικαστήριο της Ε.Ε. και όχι η ανεξάρτητη Ελληνική Δικαιοσύνη. Και τέλος: Με το σημερινό σημείωμα ρίχνουμε φως στην ωμή παρέμβαση που έκανε στον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και στον Ευάγγελο Βενιζέλο ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος αφιέρωσε τον μισό χρόνο μιας επίσημης συνάντησης που είχε μαζί τους στο Μαξίμου (επί διακυβέρνησης Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ) για να απαιτεί από τους συνομιλητές του «κλείστε την υπόθεση της ΕΛ.ΣΤΑΤ. τώρα!». Αυτό όμως δεν συνέβη, γιατί οι δύο άνδρες δεν ζήτησαν από τους δικαστές να απευθύνουν προδικαστικό ερώτημα στο Δικαστήριο της Ε.Ε.!
Ξεκινώ από τη γνωμοδότηση Αλιβιζάτου, η οποία συντάχθηκε στις 19 Νοεμβρίου του 2013 κατόπιν ερωτήματος του Σωματείου Εγαζομένων του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, αν το συγκεκριμένο ΝΠΙΔ «υπάγεται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης».
Ξεκινώ από τη γνωμοδότηση Αλιβιζάτου, η οποία συντάχθηκε στις 19 Νοεμβρίου του 2013 κατόπιν ερωτήματος του Σωματείου Εγαζομένων του Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, αν το συγκεκριμένο ΝΠΙΔ «υπάγεται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης».
Στον γνωστό συνταγματολόγο δόθηκε έγγραφο με αναλυτικά οικονομικά στοιχεία τριών ετών του ΚΑΠΕ (2009 - 2010 - 2011) από τα οποία προέκυπτε σαφώς ότι «οι πωλήσεις του φορέα που λειτουργεί με τη μορφή μη κερδοσκοπικού ιδρύματος είναι περισσότερες από το 50% του κόστους παραγωγής».
Ο γνωστός συνταγματολόγος μελέτησε το νομικό πλαίσιο για τα κριτήρια ένταξης ενός ΝΠΙΔ στη Γενική Κυβέρνηση και στάθηκε στη ρύθμιση Παπακωνσταντίνου (ν. 3871/2010), o οποίος όρισε ότι «στη Γενική Κυβέρνηση περιλαμβάνονται πλέον εκτός από τις κρατικές υπηρεσίες και τα ΝΠΔΔ, τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που ελέγχονται και χρηματοδοτούνται κυρίως από την κεντρική διοίκηση». Ο διακεκριμένος συνταγματολόγος διαπίστωσε ότι από τα πέντε μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου ο υπουργός διορίζει μόνο τα δύο (τα άλλα υποδεικνύονται από ΣΕΒ, ΕΒΕΑ κ.ά.). Αντιπαρέβαλε επίσης τα οικονομικά στοιχεία με το νομικό πλαίσιο και διαπίστωσε ότι το ΚΑΠΕ, λόγω των ερευνητικών προγραμμάτων που κέρδιζε με την επιχειρηματική δραστηριότητά του, δεν χρηματοδοτείται
«κυρίως» από την Κεντρική Διοίκηση. Η κρατική επιχορήγηση αποτελούσε το 29%-43% των εσόδων του. Κατόπιν αυτού γνωμοδότησε: «Φρονώ ότι το ΚΑΠΕ, μη "ελεγχόμενο" και "μη χρηματοδοτούμενο κυρίως από το κράτος", δεν υπάγεται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης» (άρα δεν πρέπει να υπολογίζεται στο έλλειμμα). Ποια αλχημεία είχε κάνει ο Γεωργίου για να εντάξει το ΚΑΠΕ και άλλα ΝΠΙΔ στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης ως ελλειμματικά; Το ομολογεί ο ίδιος στην απάντηση που έδωσε στην πρώην βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή μέσω Στουρνάρα στις 30 Ιανουαρίου του 2014. Αντί να ακολουθήσει τον ελληνικό νόμο, ακολούθησε οδηγία της Eurostat που «βάφτιζε» ως χρηματοδότηση από την Κεντρική Διοίκηση «δωρεές ιδιωτών, πωλήσεις και επιχορηγήσεις από την Ε.Ε.»!
Ο γνωστός συνταγματολόγος μελέτησε το νομικό πλαίσιο για τα κριτήρια ένταξης ενός ΝΠΙΔ στη Γενική Κυβέρνηση και στάθηκε στη ρύθμιση Παπακωνσταντίνου (ν. 3871/2010), o οποίος όρισε ότι «στη Γενική Κυβέρνηση περιλαμβάνονται πλέον εκτός από τις κρατικές υπηρεσίες και τα ΝΠΔΔ, τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου που ελέγχονται και χρηματοδοτούνται κυρίως από την κεντρική διοίκηση». Ο διακεκριμένος συνταγματολόγος διαπίστωσε ότι από τα πέντε μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου ο υπουργός διορίζει μόνο τα δύο (τα άλλα υποδεικνύονται από ΣΕΒ, ΕΒΕΑ κ.ά.). Αντιπαρέβαλε επίσης τα οικονομικά στοιχεία με το νομικό πλαίσιο και διαπίστωσε ότι το ΚΑΠΕ, λόγω των ερευνητικών προγραμμάτων που κέρδιζε με την επιχειρηματική δραστηριότητά του, δεν χρηματοδοτείται
«κυρίως» από την Κεντρική Διοίκηση. Η κρατική επιχορήγηση αποτελούσε το 29%-43% των εσόδων του. Κατόπιν αυτού γνωμοδότησε: «Φρονώ ότι το ΚΑΠΕ, μη "ελεγχόμενο" και "μη χρηματοδοτούμενο κυρίως από το κράτος", δεν υπάγεται στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης» (άρα δεν πρέπει να υπολογίζεται στο έλλειμμα). Ποια αλχημεία είχε κάνει ο Γεωργίου για να εντάξει το ΚΑΠΕ και άλλα ΝΠΙΔ στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης ως ελλειμματικά; Το ομολογεί ο ίδιος στην απάντηση που έδωσε στην πρώην βουλευτή των ΑΝ.ΕΛ. Ραχήλ Μακρή μέσω Στουρνάρα στις 30 Ιανουαρίου του 2014. Αντί να ακολουθήσει τον ελληνικό νόμο, ακολούθησε οδηγία της Eurostat που «βάφτιζε» ως χρηματοδότηση από την Κεντρική Διοίκηση «δωρεές ιδιωτών, πωλήσεις και επιχορηγήσεις από την Ε.Ε.»!
Το καταπληκτικό με την περίπτωση Γεωργίου είναι ότι στην ίδια απάντηση προς τη Μακρή παραδεχόταν ρητώς ότι «η ευθύνη και η ορθή οριοθέτηση του τομέα της Γενικής Κυβέρνησης σύμφωνα με τους κανόνες του ΕΣΛ95 ανήκουν στις εθνικές στατιστικές αρχές».
Εν προκειμένω λοιπόν ο πρώην διοικητής με βάση τα δικά του λεγόμενα έχει παραβιάσει εθνική αρμοδιότητα αποδεχόμενος χωρίς αντίσταση ντιρεκτίβα της Eurostat να θεωρούνται κρατικό έσοδο οι δωρεές ιδιωτών (!) σε ένα ΝΠΙΔ! Σωστά ασχολείται η ελληνική Δικαιοσύνη λοιπόν με το θέμα, δεν υπάρχει θέμα «ερμηνείας» αλλά υποταγής.
Τελευταίο αλλά όχι έλασσον: Σύμφωνα με πηγή που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, ο κ. Βενιζέλος εξομολογήθηκε πρόσφατα σε πρώην υπουργό της Ν.Δ. ότι σε μια από τις επισκέψεις Γιούνκερ στην Αθήνα το 2013 ο ισχυρός άνδρας της Κομισιόν αφιέρωσε μία από τις δύο ώρες γεύματος εργασίας προκειμένου να πείσει τον Αντώνη Σαμαρά και τον ίδιο να κλείσουν την υπόθεση Γεωργίου που εκκρεμούσε στη Δικαιοσύνη. Ο κ. Σαμαράς βρέθηκε σε δύσκολη θέση. Από τη μια δεσμευόταν από τη θέση που είχε διατυπώσει στη ΔΕΘ του 2010 για «τεχνητή αύξηση του ελλείμματος του 2009 με δημιουργική λογιστική κατά 3,7 μονάδες του ΑΕΠ», από την άλλη βρίσκονταν σε εξέλιξη κρίσιμες διαπραγματεύσεις με την Ε.Ε. Τελικά, σύμφωνα με τα διάθεσιμα στοιχεία που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, δεν προκύπτει ότι παρενέβησαν στη Δικαιοσύνη ούτε ο ίδιος ούτε ο κ. Βενιζέλος, αγνοώντας την ωμή παρέμβαση Γιούνκερ.
dimokratianews.gr
dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου