Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

23 Ιουν 2014 Ζωή Γεωργαντά: « Δεν θα άφηνα ποτέ την πατρίδα μου εκτεθειμένη καταπίνοντας θέματα κουκουλώματος σκανδάλων και κυρίως όσον αφορά στα στατιστικά θέματα όπου ειδικευόμουν»

«Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι ο Γιώργος Παπανδρέου θα προχωρούσε σε αυτό το εθνικό έγκλημα», ανέφερε το πρώην στέλεχος της ΕΛΣΤΑΤ Ζωή Γεωργαντά
«Εγώ από τη μία ήμουν φίλη της οικογένειας, από την άλλη είχα δώσει έναν όρκο όταν διορίστηκα καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ότι θα ακολουθήσω την επιστήμη μου με βάση επιστημονική εντιμότητα και υπέρ της πατρίδας μου.
Δεν θα άφηνα ποτέ την πατρίδα μου εκτεθειμένη καταπίνοντας θέματα κουκουλώματος σκανδάλων και κυρίως όσον αφορά στα στατιστικά θέματα όπου ειδικευόμουν», τόνισε η κυρία Γεωργαντά και πρόσθεσε:

«Όταν είδα ότι τα νούμερα που μας έφερνε τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2010 η
διοίκηση της ΕΛΣΤΑΤ δεν μπορούσα παρά να ρωτήσω πως έχουν υπολογιστεί αυτά τα νούμερα. Όταν μου είπε ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ, ότι αυτό δεν είναι η δουλειά μου, αλλά η δουλειά μου είναι να υπογράψω τα νούμερα και τίποτε άλλο, δεν μπορούσε να το ανεχτεί η επιστημοσύνη μου και η εντιμότητά μου. Για το λόγο αυτό προσπάθησα να ενημερώσω τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Οικονομικών και το επιτελείο του και τον Πρόεδρο της Βουλής»

«Το έλλειμμα όπως έχουμε εκτιμήσει με τον κ. Λογοθέτη είναι σε μονοψήφιο νούμερο. Το θέμα όμως είναι το εξής.
 Τον Απρίλιο του 2010 η Eurostat είχε δεσμευθεί ότι το έλλειμμα θα πήγαινε 
0,5 % πάνω ή κάτω από το 13,5%  που το είχε βάλει ο κ. Παπακωνσταντίνου
Η Eurostat πέταξε στα σκουπίδια τη δέσμευσή της και δέχθηκε τρεις 
μονάδες πάνω του ελλείμματος το οποίο  αντιστοιχούσε σε 10 δισ. ευρώ», κατέληξε

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου